Specjalista/ka Helpdesk
Pełny etat

PPNT to doświadczony partner biznesowy, oferujący wysokiej jakości usługi B+R w zakresie specjalistycznych analiz i rozwoju technologii. Drugim obszarem naszej działalności jest doradztwo w obszarze wdrażania innowacji oraz szkolenia wspierające kreatywne poszukiwanie rozwiązań. PPNT oferuje również nowoczesne usługi IT oraz wynajem biur, laboratoriów i sal konferencyjnych.

 

W związku z rozwojem nowych usług poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

SPECJALISTA/KA HELPDESK

Wymagania:

  •  wykształcenie informatyczne lub pokrewne (elektronika, telekomunikacja),
  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w środowisku domenowym (Active Directory),
  • znajomość narzędzi do zdalnego wsparcia użytkownika (np. TeamViewer, AnyDesk),
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu sieci komputerowych (mile widziany certyfikat Cisco CCNA),
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z telefonią VoIP,
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 7,8, 10 pracujących w środowisku domenowym,
  • dobra znajomość pakietu Office (w tym Office 365),
  • podstawowa znajomość systemów serwerowych Microsoft – Windows Server, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server,
  • znajomość narzędzi do wideokonferencji – MS Teams, Skype for Business.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z rozwiązaniami Cloud,
  • znajomość narzędzi do wirtualizacji VMware,
  • znajomość ITIL v3 lub v4 na poziomie Foundation lub wyższym.

Zakres obowiązków:

  • wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu typowych problemów informatycznych,
  • przygotowywanie nowych stacji roboczych, telefonów stacjonarnych i komórkowych,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego w bazie CMDB,
  • prowadzenie ewidencji realizowanych zadań w systemie ticketowym,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • realizacja prostych zadań związanych z obsługą sieci LAN – zmiana konfiguracji portów sieciowych, krosowanie gniazd itp.,
  • utrzymywanie relacji z dostawcami – prowadzenie zapytań ofertowych, zamawianie sprzętu IT,
  • utrzymywanie relacji z serwisami – zlecanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, kontrola jakości pracy dostawcy,
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów zewnętrznych centrum danych, współpraca z drugą linią wsparcia w zakresie realizacji zleconych zadań.

 Oferujemy między innymi:

  • pracę w globalnym środowisku,
  • czynny udział w projektach międzynarodowego formatu,
  • dostęp do innowacyjnych narzędzi używanych do rozwoju idei oraz startupów,
  • pracę w profesjonalnym i dobrze zorganizowanym zespole,
  • możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego i własnego rozwoju,
  • stały rozwój naszej kadry poprzez szeroką gamę szkoleń i kursów,
  • innowacyjne i profesjonalne środowisko współpracy,
  • dostęp do platformy kafeteryjnej - system MyBenefit + kartę Multisport,
  • elastyczne godziny pracy,
  • księgozbiór biblioteki PPNT o tematyce biznesowej i popularnonaukowej,
  • preferencyjne ubezpieczenie grupowe,
  • przystępną ofertę przedszkola niepublicznego dla dzieci pracowników,
  • okazję do spotkania z zespołem w przestrzeni co-workingowej przy kawie z naszych ekspresów.

Jeżeli zainteresowała Ciebie nasza propozycja, wypełnij formularz aplikacyjny załączając CV i napisz nam w kilku zdaniach listu motywacyjnego dlaczego chciałbyś dołączyć do naszego zespołu.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/tkami.

Informacja o danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza z siedzibą w Poznaniu (61-612), przy ul. Rubież 46. Dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu 14 dni od zakończenia realizacji procesu rekrutacyjnego, a jeśli wyraził/a Pani/Pan zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 24 miesięcy + 14 dni od momentu ich przekazania.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Inspektor Ochrony Danych
Agnieszka Lewandowska 
Email: iod@ppnt.poznan.pl 

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.

Formularz
aplikacyjny

Załącz
  • Dopuszczalne rozszerzenia pliku: .pdf, .doc, .docx
  • Maksymalny rozmiar pliku: 1MB
Załącz
  • Dopuszczalne rozszerzenia pliku: .pdf, .doc, .docx
  • Maksymalny rozmiar pliku: 1MB